Friday, 16 December 2011

kawan2 @@ muaahhh


                                                                   lovely frenszz <3<3<3

TEKANG !!!!!!!!!!!

SAKIT ATY !!!!!!! mu ingt mu BLOCK fb aku kire bgoss larrr eh????MCM LAAH aku xder kwn lg selain ko..weeekksss.. aku taw laa aku memg ramai org bnci..tmbh2 ko..an?????? NATEY..benci,aku taw ko mrh sebab aku xnk jmpe ko an?? untuk pengetahuan ko, ko kena ingt yg aku ni bkn popuan same gn popuan lain kat luar sana oke...maaf laa sebab xleyh jmpe ko..nice to meet you laah...BYE !!!!!!!!!!..

Thursday, 15 December 2011

Memory Dinner p3 CORPORATE Color Slideshow Slideshow





                                                            classmate tersyg.. huhu..<3

FRENZZ 4EVAA <3
wiff kak chah <3


Memory Dinner p3 CORPORATE Color Slideshow Slideshow: TripAdvisor™ TripWow ★ Memory Dinner p3 CORPORATE Color Slideshow Slideshow ★ to Dungun. Stunning free travel slideshows on TripAdvisor

tibe2 .... ;(

baru mak sedara kol td,, ingt blik kenangan aku bersama arwah nenek aku yg dah masuk 15hari meninggal kan kita semua..hhmm..... ALLAH lagi syg kan dia..CDEHHH !!!... ;( kita sebagai hamba nya yg masih hidop, berdoa laahh sebab tuhan bg lagi mase kita untuk bertobat, marilahh kita same2 sedekahkan AL-FATIHAH kepada arwah nenek aku yg sudah kembali ke rahmatullah.......AMIN~ ;(

ASSIGNMENT ! ASSIGNMENT ! ASSIGNMENT !

stresssssssssss !!! bnyk assignment aku..waaaaa..ETR, BEL.. hmm,,memg sye suke ann wat keje2 nih an???? ;),,cuti mix sem pom kene g kampung laut tgk org poses serunding.. hemmm...mcm best jee dgr, tp mcm tu laaa..letihh ase..SABORR JELAAR.~ YG FRUST NUNGGENG NYEEE, td g pasa minggu gan nena g cari bontot ayam..tp.. akak tue kate bontot aym xder..LIMITED EDITION... waahhh !!! cdehh nk mamposs ase..;((( saborr jeee au ni..t next week laa aku mkn ko yee bontot ayam,m !!! ;(........

mO0d harini ... HAMPEHHH !!!!

HArini budak yg aku knl tue...ingt kn blh wat kwn p..hampehhhh..!!!!! nak ajak mongekk ... memang xlaah..aku bkn yg mcm tu oke !! nice to meet yOu laah awak..dah lame knl tp baru hari ni btol2 kenal perangai ye...ptot laaa,, yg dah khawin pom ramai yg berceraiii.. haaiii.. nasib.. hooo...tp, AKU CDEH SGT DPT KNL DIE... hmmmm...;(

Wednesday, 14 December 2011



JACK !!

kenangan terINDAH..;(...

MOOD :: sekarang

masuk 3bulan xupdate blog ni ha..rase cm nk berblog laa plak kan??/ hahah..padahall...xdr bb.wawawa...ha, ada citer bru skrg ni ha, hmm...STATUS sye skrg????/ hm....KAPEL ke SINGLE??? hahahah..mls nk pikir,tp otw dh kot..hehehe...mcm 2 dugaan tok trime si dia tp, aty nih susah sgt nk trime,,naoe dok awww.. haha..dakpe2,kita tutup buku lame, buka buku baru oke !!! eNJOY ~ ;)

zaimul umam

saye syg c dia, tp btol kah c dia syg sye??????? cdehhhh tgok org kapel epyy jer...kita tkot nk hepy jgk..hmmmm...bila laaa blh gtu. hahahaah <3...SAYANG AWAK !