Sunday 15 May 2011

alkisah saem2 akuh at MAAHAD MUHAMMADI (P)...heeh..i luv u all..muahhh~


Tibe lah pulak aku hadapi cabaran idop d skulah maahad..erm..dari peralihan 4 sampai lah form 4 sekejab...jodoh aku saem gan chicken (ckin), pizza bucuk (liza), ike patin (fatin), pirah (erah), umbrella (shakirah).n paling special skali kak yan (azian).ye agax jaoh mude dari aku p..dia bnyk support kami,lau ada wat slh ckit paper jer lah..die bnyk bg nasihat aw....heeh..gan aku skali dpt gelaran gorilla...hahha...best!!!....aku suke saem gan sep2 ye...sep2 ye kapel gan sape2 pom..1sama lain pakat citerlah..omputih kata sharing is caring kn3?,,gan sape,gan sape!!!huhu..aku pom same lah..krisis gan adk angkat lah...haiiyaaaa...tuhan saje yang tahu..hurmmm....nasib baik skung dah oke sume..heee,,,bnyk yg diorang support aku dri segi studi apatah lagi gewe2 nih..ahahahaah..p aku xkapel2 pom ada bdop2 tuh..xder jodoh la owg kate,,skadar skandal n suke2 jer boley r!!!huhhu....law aku xdop duit skali pom,,sep2 ye bnyk bntu aku tnpa pngtahuan ma abh aku..hihih...dlm tuisyen pom kitorang g skali..,,journey skali naik bus huuuhu...g tuisyen kami,,bestari dh brape kali...alhamdulillah result tok pmr oke larh !!!..=)))...hihih...aku sayam korang sume taw tawan2~miscchu u all lah...muaxxx...

No comments:

Post a Comment